Here we go againnnn! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Maud Janssen - WaarBenJij.nu Here we go againnnn! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Maud Janssen - WaarBenJij.nu

Here we go againnnn!

Door: maud janssen

Blijf op de hoogte en volg Maud

18 Januari 2014 | Nederland, Nijmegen

Hallo iedereen, over 10 dagen ga ik er weer vandoor hoor. Deze keer naar de andere kant, namelijk Azie =)
Ik ga dus ook weer een reisverslag bijhouden voor de thuisblijvers, yessss! Ik denk niet dat ik zo veel zal gaan schrijven als ik deed in Amerika, maaaar ik zal proberen zoveel mogelijk te laten weten!
Je kunt me dus weer gewoon via hier volgen.
Ik heb er zin innnnnn, adios!

  • 18 Januari 2014 - 20:08

    Jan Keijzer:

    Wat leuk Maud, heel veel plezier dit wordt nog leuker dan je vorige reis.
    Groet Jan

  • 18 Januari 2014 - 22:21

    Rach:

    Wiehieee leukkk!!! Maar ook weer nietttt :-(

  • 19 Januari 2014 - 15:42

    Theo:

    Maud ik ge je verslagen weer lezen :-) Alvast veel voorpret!

  • 25 Januari 2014 - 18:37

    Enrico Manuela En Malou:

    Wij wensen jou heel veel plezier op je nieuwe avontuur.

  • 29 Januari 2014 - 08:13

    Sandra:

    Hey hallo lieve Maud,
    Ik heb net gehoord van jou mama dat je een goede vlucht heb gehad
    en dat je bent aan gekomen op je eerste bestemming.
    Fijn om te horen dat alles goed is gegaan, ik wens je een super leuke tijd en doe voorzichtig.
    Dikke kus, Marcel, Sandra, Stefan en Danique xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maud

USA

Actief sinds 12 Feb. 2013
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 50523

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 06 Mei 2014

Asiaaaa!

22 Februari 2013 - 14 Mei 2013

USA

Landen bezocht: