floridaaaaaa - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Maud Janssen - WaarBenJij.nu floridaaaaaa - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Maud Janssen - WaarBenJij.nu

floridaaaaaa

Door: maud

Blijf op de hoogte en volg Maud

08 Mei 2013 | Verenigde Staten, Orlando

Zooooo, ik ben er weer even hoor! Alweer 2 weken in Florida doorgebracht met de familie en nog een weekje te gaan. Na 7 uur (!) wachten op Orlando airport mocht ik eindelijk mn familie weer knuffelen. Ik moest zolang wachten omdat ze in Nederland vertraging hadden van 4 uur. Gelukkig was Orlando een mooie airport, maar wel jammer dat alles om 9u dicht ging en ik er nog tot kwart over 12 zat. Bijna geen vluchten en dus bijna geen mensen meer. Gezellig. Nouja we kwamen midden in de nacht aan bij ons huisje vlak bij Orlando. Echt helemaal mooi. Ook een super deluxe auto trouwens met dvd speler en automatische deuren. De villa heeft een heerlijk zwembad, 2 badkamers en ik heb mn eigen leuke kinderkamer, yesssss. Deze villa hadden we voor 5 dagen en in die 5 dagen hebben we Orlando gezien, een outlet bezocht en lekker veel gekocht en zijn we naar het strand geweest. Ik weet het allemaal eigenlijk niet eens meer. Daarna hadden we voor 9 dagen een lekkere grote Amerikaanse camper om naar het zuiden te trekken. Nou pap en mam hebben het camperen helemaal te pakken en rachel, hieu en ik noemen het kramperen. Nee het was wel super leuk en we hebben kei veel gezien. Palm beach, wat het rijkste stadje is van Amerika en je dus alleen maar dikke huizen en autos ziet. Maar echt dik he. Ook hebben we Miami gezien, maar helaas met een goeie Amerikaanse storm. Ook hebben we Miami Ink gezien. Maar eigenlijk viel dat best tegen. Toen zijn we doorgetrokken naar Key West, helaas ook met vette storm. Lekker met de camper door de dikke plassen waarin de banden van de autos verdwijnen zo hoog! Was wel even anders dan in Nederland. Hebben we dat ook weer meegemaakt he.. Vanuit de Keys weer omhoog de Everglades in gereden. Hier hebben we op zo'n torpedoboot een tour gedaan. Echt zo vet gewoon. Ook nog wat alligators gespot. Na de tour wilden we een indiaans dorpje bekijken en bleek er een alligatorshow te zijn! Die gozer trok die beesten gewoon aan de staart uit het water (ze hadden er daar heel veel) en ging er trucjes mee doen, zoals met zijn kin de bek van het beest openhouden. Echt super cool. Daarna hebben hieu en ik ook nog een kleine alligator van 2.5 jaar vastgehouden. Voelt echt lekker wel. Nu wil ik er een dus. Daarna zijn we weer omhoog getrokken via de westkant. In die 9 dagen echt super veel gedaan en gezien dus. Nu zijn we weer terug in de villa en hebben we vandaag een dagje strand gedaan. Morgen gaan we naar een dierentuin die de mooiste van Amerika schijnt te zijn en omdat hieu nog nooit in een dierentuin is geweest haha, jong mist wat. Maandag vlieg ik weer terug via New York en de rest via Miami. Ik zal thuis nog wel een laatste update geven, of als ik 5 uur in New York wacht op mn vliegtuig.. Ik ben best benieuwd hoe het allemaal in Nederland is, maar zal kiever nog even hier blijven haha. Jammer dan! Nouja tot snel dus weer he.

• 08 Mei 2013 - 09:51

Moon:

Maudjuhhh.....tis pas woensdag... Je hebt nog heerlijke dagen te gaan voordat het maandag is, lekker!!! Wat een een geweldige tijd hebben jullie daar, super! Moos vindt het supervet als je een kroko koopt.....we zijn benieuwd wat voor maatje het wordt....... Wens je nog heerlijke dagen toe, en veel liefs en zoenen voor allemaal! Bye girllll!

• 09 Mei 2013 - 18:58

Trudy Ad.:

Hallo allemaal, we zijn benieuwd naar alle verhalen bij thuis komst.We hebben bij blokker al een zwembadje gekocht voor Maud haar alligator ,dus neem dat ding.We gaan al je verhalen nog missen Maudje,Nog een paar dagen en dan aftellen,maar geniet nog van jullie trip in Amerika.
    Lieverds tot snel.Knuffels Ad Trudy

• 09 Mei 2013 - 19:18

Maud Janssen:

hahah dankjewel voor jullie lieve reacties! we gaan er nog een leuke tijd van maken, maar helaas mag ik geen alligator invoeren naar nederland.. jammer! tot snel zodat we de verhalen kunnen delen! dikke kus van ons xx

• 09 Mei 2013 - 21:56

Sandra:

Hey hallo allemaal, leuk om jullie nieuwtjes weer allemaal te lezen, wat vliegt de tijd niet te geloven dat die 3 weken al weer bijna om zijn, leuk dat jullie het zo naar de zin hebben. Leuke foto's trouwens ziet er erg gezellig uit met z'n allen bij de camper. Nog heeeel veel plezier samenxxxxxxxx En Maud wat wordt je volgende trip?