5 daysssss - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Maud Janssen - WaarBenJij.nu 5 daysssss - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Maud Janssen - WaarBenJij.nu

5 daysssss

Door: maud

Blijf op de hoogte en volg Maud

17 Februari 2013 | Nederland, Nijmegen

Hallo beste mensen,

Over 5 dagen is het zo ver en ook ik heb besloten, na aanmelden en weer afmelden op verschillende reissite's, om mijn reisverslag bij te houden via waarbenjij.nu. Lekker origineel.
Ik ga namelijk van 22 februari t/m 22 april in mn eentje backpacken door Amerika. Hierna heb ik nog 3 weken vakantie in Florida met de fam.
Ik zal me dus best vermaken en dat is te volgen op deze blog.

Ciaoooo.

  • 17 Februari 2013 - 16:41

    Rachel:

    Leukkkk skattieeee!!!

  • 21 Februari 2013 - 18:55

    Daisy:

    Maudje!!!

    Heel veel plezier! Geniet ervan... Maar dat komt vast goed!
    Ben benieuwd naar je verhalen! Amerika is leukkkkk!!!

    Tot snel weer!
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maud

USA

Actief sinds 12 Feb. 2013
Verslag gelezen: 803
Totaal aantal bezoekers 50694

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 06 Mei 2014

Asiaaaa!

22 Februari 2013 - 14 Mei 2013

USA

Landen bezocht: