New York part 2 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Maud Janssen - WaarBenJij.nu New York part 2 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Maud Janssen - WaarBenJij.nu

New York part 2

Door: maud

Blijf op de hoogte en volg Maud

25 Februari 2013 | Verenigde Staten, New York

Hallo iedereen, TEN EERSTE: super erg bedankt voor alle leuke reacties op facebook en hier op mijn blog! ik waardeer het echt en zie ze allemaal. alleen kan ik niet op alles reageren, maar dat hoop ik met deze blog te kunnen doen.

dussssssss.. de vorige keer zat ik in Dunkin Donut mn blog te schrijven. daarna ben ik met de fransman, waarvan ik nog steeds de naam niet van weet, naar empire state building gegaan. nou, die zag ik niet eens toen we uit de grond kwamen lopen.. het is gewoon een gebouw als alle andere, alleen heeft het een hoge antenne op zn dak, niet veel bijzonders dus. daarna zijn we naar public library gegaan, waar ik de meest smerige wc's ooit heb gezien. helaas heb ik er ook op gezeten.. ik kon gewoon door de kieren van de deur heenkijken. niet echt prive dus. laat ik daar verder niet te veel op ingaan. na die lange dag zijn we naar het hostel gegaan en heb ik daar met Gwen en Alex (op dat moment ontmoet) lekker een film gekeken van Eddie Murphy dat hij naar Amerika gaat. nu weet ik dat ik dus echt niet naar Queens moet gaan. ben daarna wat gaan eten met Alex na 2uur subway en lopen in Little Italy. daar hadden we het erg laat gemaakt.. de volgende ochtend moest ik uitchecken om 11u en ben ik met Alex naar Times Square gegaan, wat gewoon echt niet normaal cool is. lekker ToysRus ingeweest als een blije kleuter. Alex is trouwens uit LA, dus heb daar gelijk een verblijf adresje. om 2u ben ik terug naar mn hostel gegaan om mn backpack te pakken en heb zo'n anderhalf uur gedaan om van Chelsea naar the Bronx te lopen/subwayen. hele rug is nog steeds erg pijnlijk, maar ik ben er wel. daarna ben ik naar Rockefeller Center gegaan waar Alex op me stond te wachten. Het gebouw is echt niks, of nouja gewoon hoog, maar het uitzicht van Top of the Rock is echt super mooi! het was namelijk avond dus erg cool om te zien. daarna hamburgers op at Billy's Burgers en ik moet zeggen dat ik wel snap waarom er zoveel hamburgers worden gegeten hier hoor. alleen had ik na 3 mini's al genoeg, wat eigenlijk een voorafje was op de kaart. aagezien het laat was en ik niet naar de Bronx durfde te gaan, niet echt een chille buurt, heb ik die nacht (vanacht) bij Alex en zn vrienden op de kamer geslapen. vanochtende 6u opgestaan aangezien Alex een presentatie had en heeeeeerlijk ontbeten in zo'n echte Amerikaanse tent met ruittafelkleedjes en zo'n bar met vaste stoelen eraan vast. nouja in iedereen heel cool. na mn french toast ben ik over de Manhattan Bridge lopen waar je de Brooklyn Bridge heel mooi ziet, en toen terug over de Brooklyn Bridge waar je Manhatten skyline heeeeeel mooi kan zien. erg veel foto's gemaakt die ik zo ga uploaden! ehm, nog even kort: ben nu in the Bronx bij Trang en ga morgen nog naar Central Park en misschien een museum en daarna pak ik de Greyhound bus naar Erie. eerder dan gepland, maar dat komt omdat het vanuit de Bronx een uur duurt voordat je in Manhattan bent en 's avonds iets doen is niet echt slim, want het is hier erg ''gangster''. dussss, ik denk dat de volgende update in Erie is. ik ga wat foto's en maybe video's proberen te uploaden.

ciaooooooo!

  • 25 Februari 2013 - 20:23

    Florence:

    Hoi Maud
    Leuk z'n reisverslag , kunnen wij jou een beetje volgen. Ik moet alles voorlezen van Stan hij wil alles weten over jou grappig hè , z'n grote nicht. Veel plezier daar knuffels van ons

  • 25 Februari 2013 - 21:40

    Hieutjeee:

    Hey Maud!! Super leuk om te lezen dat je t leuk hebt daar!! En zo te lezen is the Bronx echt 'n plek waar k thuis hoor als "gangster" hahaha. ben benieuwd naar de foto's/video's!! Veel plezier in the big US! N je wordt gemist hier! Tot gaaaauuuuww!!

  • 25 Februari 2013 - 22:31

    Maud Janssen:

    hahaha Floor doe Stan de groeten van me! echt lief hahah =)

    Hieu, jij hoort meer in Chinatown thuis hahaha, nee joke. maar ik mis jullie oooook! see you soon!

  • 25 Februari 2013 - 22:31

    Sandra:

    Heey lieve Maud, Hardstikke leuk om te lezen wat je allemaal al beleeft hebt in zo'n korte tijd. We blijven je volgen, en geniet van je reis, dikke knuffels van ons allemaal xxx

  • 26 Februari 2013 - 00:23

    Hieutjeee Alweer:

    Hahahahaha! JIJ MIJ PEST!!

  • 26 Februari 2013 - 16:40

    Miranda:

    Hey Maudje schatteboutje, wat maak je toch allemaal mee! Heerlijk om jouw verslagen je lezen, ik hoop dat er nog heel veel volgen. Mis je, maar heb vertrouwen in je. Veel plezier schatteke ;-) xxxxxx

  • 26 Februari 2013 - 17:23

    Enrico:

    Hey maudjeee wat spannend allemaal om te lezen wat jij allemaal meemaakt in de states.
    Wij blijven jou natuurlijk volgen en kijken uit naar elk reisverslag.
    Veel succes en geniet er maar lekker van.
    Groetjes en een dikke kus Enrico,Manuela en Malou.

  • 26 Februari 2013 - 19:07

    Toosjanssen:

    hallo maud fijn dat je het naar je zin hebt.ik volg je steedsop je blog wel spannend wat je allemaal beleefdik denk aan je liefs van oma. xxxxxxxxxx

  • 26 Februari 2013 - 20:47

    Trudy Ad.:

    Hoi Maud.
    Super leuk jou verslagen.
    We volgen jou mooi zo.
    meisje geniet er van.
    Knuffel van ons.

  • 27 Februari 2013 - 00:55

    Maud Janssen:

    leuuuuuuk en bedankt Enrico, oma en Trudie!
    oma, ik weet niet of je dit leest, maar in Erie heb ik waarschijnlijk veel wifi dus kunnen we keertje skypen!
    te cool dat mn blog zo vaak wordt gelezen, thanks iedereen!

  • 27 Februari 2013 - 08:42

    Mark En Nicole:

    You go girl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maud

USA

Actief sinds 12 Feb. 2013
Verslag gelezen: 585
Totaal aantal bezoekers 50691

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 06 Mei 2014

Asiaaaa!

22 Februari 2013 - 14 Mei 2013

USA

Landen bezocht: