from New York to Erie - Reisverslag uit Erie, Verenigde Staten van Maud Janssen - WaarBenJij.nu from New York to Erie - Reisverslag uit Erie, Verenigde Staten van Maud Janssen - WaarBenJij.nu

from New York to Erie

Door: maud

Blijf op de hoogte en volg Maud

27 Februari 2013 | Verenigde Staten, Erie

heee hallo, daar ben ik weer! ik hou gewoon even om de 2/3 dagen een blog bij, want dan zit alles nog fresh in mn geheugen haha.
zo in mn vorige verslag was ik bij en Trang en zei ik dat we de volgende dag naar Central Park zouden gaan.. dat hebben we gedaan. waarschijnlijk hebben we maar een super klein deel gezien, maar het was wel mooi. alleen is het in de zomer helemaal groen en vol bloemen, dus dat is waarschijnlijk veeeeel mooier! wat leuke foto's genomen en daarna zijn we naar fifth avenue gelopen. wat voelde ik me een zwerver daar zeg.. durfde de applestore nog net in, maar meer ook niet. lekker toeristisch foto's genomen van chanel en andere dure winkels. altijd leuk. na het lopen door deze straat, want shoppen doe je dus niet, zijn we naar chinatown gegaan om voor 5 dollar en vet bord met chinees eten te eten. ik had natuurlijk weer grote ogen en moest daarna meer dan de helft weggooien, terwijl de vietnamese Trang alles achter elkaar opslokt. met volle buiken naar Times Square gegaan, omdat je er gewoon geen genoeg van kan krijgen. daar wel geshopt, wat eigenlijk niet zo slim was, want mn hele backpack is echt propvol nu. nouja, afscheid genomen van Times Square en richting de Bronx gegaan, waar ik weer vanaf de metro naar huis heb gerend haha! bij Trang alles ingepakt en met haar naar Greyhound busstation gelopen. daar mn metrocard (kaart voor de metro, onbeperkt met metro voor een week) aan 2 oude, arme mannen gegeven en een uur bij mn gate gewacht. toen de bus in waar ik lekker 2 stoelen voor mezelf had en wifi. best wel luxe dus! niet echt super goed kunnen slapen, want of we hadden pauze of ik moest van bus wisselen. maar toch wat kleine uurtjes gepakt! aangekomen in Erie, PA heeft Nardo (oude vriend van Nederland) me opgehaald en ben ik nu op de campus van Mercyhurst in een appartement die hij deelt met 2 andere ijshockeyers uit zn team. iedereen is nu trainen en ik ga boodschappen doen, want mn maag maakt rare geluiden. aankomende dagen ga ik misschien naar Toronto of Buffalo, waar ik best zin in heb! maar hier in Erie kan ik even chillen en rustig aan doen en beetje plannen wat ik verder ga doen! spreek jullie snel weer!

  • 27 Februari 2013 - 21:16

    Jesse Aus Dem Kamen :

    IK BEN ZOOOOO JALOERSSS!!! ik volg je !! haveee fun!!!!!

  • 27 Februari 2013 - 21:42

    Miranda:

    What a life, girlie! Verlang je nu niet naar huis, lekker werken bij Appie enzo??? Hahaha....enjoy!!!!

  • 28 Februari 2013 - 09:10

    Sandra:

    Wat een leuk reisverslag weer Maud, en wat ben jij toch een zelfstandige meid !! Super hoe je dit allemaal doet, papa en mama zullen wel reuzen trots op jou zijn.
    Enjoy your trip. Dikke kus, Marcel, Sandra, Stefan en Danique xxxx

  • 28 Februari 2013 - 11:15

    Moon:

    Ha Maud! Dank je wel dat ik met je mag 'meewandelen' door new york! Superleuk! Jeetje, het lijkt wel of je al lang in Amerika bent, zo makkelijk schijnt het je allemaal af te gaan! Wens je liefs en mooie dingen! Mx en The boys!

  • 28 Februari 2013 - 17:11

    Maud Janssen:

    hahah nee mam, sorry!

    dankjewel voor de leuje berichtjes Sandra en Moon! het lijkt inderdaad alsof ik al een tijdje weg ben, maar het is nog geen week! heb al zoveel gezien en kan niet wachten om meer te zien!

  • 28 Februari 2013 - 20:01

    Florence:

    Hey die Maud zo te horen gaat het allemaal lekker daar. Stan zeurt de hele tijd dat ik moet zeggen dat hij met jou wil Skypen, dus bij deze. Alles weer voorgelezen en wij zijn weer helemaal bij, nou tot de volgende aflevering ha ha Gr. Kusjes knuffels van ons

  • 28 Februari 2013 - 20:29

    Maud Janssen:

    hee floor! oke zullen we morgen afspreken om te skypen? rond 8u in de avond of eerder? laat me even weten!

  • 01 Maart 2013 - 08:04

    Enrico:

    Hallo Maud,

    een week ben je nu onderweg de tijd vliegt voorbij.
    Ik heb voor oma carolien alle verslagen geprint en die hou ik bij in een boekwerk zodat ze ook op de hoogte is van jouw spannende reis.

    Veel Liefs van Oma Carolien Enrico Manuela en Malou
    xxxxx


  • 01 Maart 2013 - 16:19

    Maud Janssen:

    hee enrico, wat lief en leuk dat je dat voor oma doet! tot snel weeeeer! xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maud

USA

Actief sinds 12 Feb. 2013
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 50685

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 06 Mei 2014

Asiaaaa!

22 Februari 2013 - 14 Mei 2013

USA

Landen bezocht: