crazy times in Erie! - Reisverslag uit Erie, Verenigde Staten van Maud Janssen - WaarBenJij.nu crazy times in Erie! - Reisverslag uit Erie, Verenigde Staten van Maud Janssen - WaarBenJij.nu

crazy times in Erie!

Door: maud

Blijf op de hoogte en volg Maud

03 Maart 2013 | Verenigde Staten, Erie

hello there cowboooooys! so.. ik ben nu 4 dagen in Erie with the boys en het is helemaal lekker hier. woensdag kwam ik aan, niet veel gedaan eigenlijk, 's avonds zijn we naar een mexicaanse tent gegaan waar ik een huuuuge borrito op heb voor weinig geld. toen hebben de guys nog een burger gegeten at five guys. dat is een heel bekende tent hier en heeft officieel de beste burgers. toen een film gekocht, ijsje gehaald en film gekeken thuis. so thats not much. donderdag moesten de jongens er vroeg uit voor de training en hebben we verder niet veel gedaan. 's avonds gegeten at olive garden, which is italian! dus lekker lasagne op. die avond kwamen er wat jongens van het team en hebben ze poker gespeeld. ehh vrijdag moesten de jongens weeeeer vroeg op om te trainen, eigenlijk moeten ze dat elke dag haha. die middag hebben we filmpje gekeken en om 3u moesten Jordan en Randy weg voor de wedstrijd dus hebben Nardo en ik boodschappen gedaan at walmart en broodje gehaald at subway. lekker lekker. die avond hebben we onze mercyhurst lakers live gekeken op tv. en zaterdag, dat eigenlijk vandaag was, zijn we 's middags voor de wedstrijd potten gaan schilderen. nouja Nardo en ik niet, wnt we zijn niet zo creatief.. daarna wat gegeten en wedstrijd gekeken hier at mercyhurst. helaas niet gewonnen, maar na gelijk spel toch lekker biertjes gaan drinken hier thuis en naar het casino gegaan. ik mag eigenlijk niet het casino in, want je moet 21 zijn. maaaaar had een fake id van iemand dus that worked. the guy didn't even look at me. ik leek ook totaal niet haar maar oke. en nu is het half 6 in de ochtend en zijn we net terug van het casino. iedereen lekker dronken. over paar uurtjes opstaan en met erica naar buffalo! dussss gonna get some sleep. ohjaaa en wat ik niet moet vergeten. dinsdag avond toen ik aan het wachten was op de greyhohound bus brak een stukje van mn voortand af. heel raar. maar heel irritant. dus ben donderdag met Randy naar tandarts gegaan en die heeft mn tand een soort van recht geslepen. in ieder geval geen scherp stukje meer nu. amerikanen zijn echt the best. love de tandarts hier. oke nu dus echt slapen. heb een fijne zondag mensen!

• 03 Maart 2013 - 13:44

Sarah:

Leukleukleuk maud:D! Keep up the good work met je blogs! Hihi grappig dat je in een huis vol met jongens zit, hopelijk zijn ze een beetje lief voor je. Nou stoere chick, heel veel plezier nog! Groetjes aan Nardo, de vriend uit nl:p. xxxx

• 03 Maart 2013 - 13:56

Miranda:

Maudje, wat lees ik nu toch allemaal....dronken...casino....behave girl, behave!!! Maar....je hebt het leuk met the guys, dus geniet maar lekker. Ze hebben nu een klein zusje dat ze met hun leven beschermen (hoop ik :-)). xxx & lovelovelovelove

• 03 Maart 2013 - 17:27

Florence:

Nou nou , huis vol jongens zijn het lekkere jongens Maud? Moet je wel warm houden die jongens vakantie adresje ha ha , maar zo te lezen mis je ons allemaal nog niet , en heb je nog zat te doen daar. Stan heeft z'n petje al uitgezocht en droomt daar zelfs van z'n petje wat een ding hè , have fun en kisses xxx zit hier met een krolse kat niet normaal doei xxxxx

• 04 Maart 2013 - 03:44

Maud Janssen:

hahah groeten terug Saar!
    de jongens zorgen goed voor me mam, maak je geen zorgen hoor!
    hahah Floor een krolse kat! succes ermee. stan is inderdaad echt helemaal gek van petjes die ik hem liet zien tijdens skypen! zal een leuke meenemen voor hem!

• 04 Maart 2013 - 21:01

Joke Veldhuizen:

Ha die maud, wat leuk om je verslagen te lezen, je schrijft leuk ik zie de negerpolitie als in een film voor me. Ja ik hebt respect voor je! Wat een geweldige beleving, blijf je volgen hoor!
    X joke

• 04 Maart 2013 - 21:40

Maud Janssen:

heeee Joke, wat leuk dat je me volgt en bedankt! doe dat er komt nog veeeeel meer aan!