L to the A to the BEST TIME OF MY LIFE - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Maud Janssen - WaarBenJij.nu L to the A to the BEST TIME OF MY LIFE - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Maud Janssen - WaarBenJij.nu

L to the A to the BEST TIME OF MY LIFE

Door: maud

Blijf op de hoogte en volg Maud

21 Maart 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

ladieeeees and gentlemen, this is it. vandaag had ik de beste dag van mijn leven. dus als je alleen mijn verhaal van vandaag wilt lezen, skip naar beneden, naar de ***. als je mijn vorige dagen ook wilt lezen, hier komtie..
de vorige keer was ik al in LA en maakte ik me klaar om de deur uit te gaan. dat heb ik ook gedaan. ben naar little tokyo gelopen, waar het appartement waar ik in leef zich eigenlijk bevindt. echt een super leuke buurt met leuke kleine japanse winkeltjes en eettentjes. ik had geen idee welke kant ik op moest dus besloot maar gewoon te lopen. ik bedoel, wat moet je anders he. oke, ik kwam toen 2 mannen tegen en vroeg ze hoelaat het was, super goeie openingszin, en heb toen wel 20 min met ze gepraat over LA en waar ik heen moest. ik besloot hun advies op te volgen en via Grand Park naar Walt Disney Concert Hall te gaan. Grand Park is een net aangelegd park, echt super mooi. het was te lekker weer ook. echt genieten. via Grand Park inderdaad naar Disney Hall gegaan. wel een mooi gebouw, maar niet veel te beleven als je niet naar een show gaat daar. dus lekker toeristische foto's genomen en gegaan. toen ben ik eigenlijk alweer terug gegaan en zag onderweg de vestiging van LATimes. de krant. ook wel leuk. nee eigenlijk vond ik dat helemaal cool, maar na wat ik vandaag heb meegemaakt is niks meer cool. die avond gezellig met Alex gegeten en voor de rest niet veel. het is niet echt chill om 's avonds in je eentje op pad te gaan namelijk. de volgende dag besloot ik met Alex' fiets door Downtown te fietsen naar Grammy Museum en LA Live, dat is waar Staples Center is, daar spelen de LA Kings en LA Lakers, dat is een ijshockeyploeg en een basketbalploeg, dat is voor degene die dat niet weten zoals oma. dus heb die middag lekker het Grammy Museum bezocht. helaas mocht ik geen foto's maken, wat ik toch stiekem heb gedaan, maar niet zo veel. was die dag mn ballen vergeten. super leuk museum hoor. toen door naar Staples Center. geen flikker te doen natuurlijk dus weer lekker toeristische foto's gemaakt, ik ben nu eenmaal een toerist, ookal voelde ik me dat vandaag niet. hoop dat ik jullie niet te nieuwsgierig maak. toen nog even langs little tokyo, alweer en toen naar huis gegaan. gisterrr, hier wordt het al spannender, ben ik met de fiets en de metro naar Hollywood gegaan! ik stapte uit en boem, de walk of fame. dat ging echt snel trouwens. maar de walk of fame is zoooo lang en ik ken maar 10% van de sterren op de walk of fame, dus dat was minder. toch vanaf het begin tot ongeveer bijna het eind met mijn hoofd omlaag gelopen. serieus, het is heel moeilijk om en de sterren op de grond te zien en de winkels. toen wilde ik Grauman's Chinese Theater zien, dat is waar alle voet- en handafdrukken zijn, maar ze waren bezig met red carpet en dingen opzetten, dus kon ik er niet bij. balen. het bleek voor de serie The Game of Thrones te gaan, maar dat kijk ik niet dus ging verder. blijkt later Carice van Houten erin te spelen en ze was daar! zo jammer weer.. die middag naar Melrose Avenue gegaan op mn fietsje. op de terugweg zag ik dus een tattooshop en dacht, die komt me bekend voor! ik dacht dat het LA ink was, aangezien een groot billboard van Kat von D en boven hing, maar besloot verder te fietsen aangezien je in LA niet midden op de weg stil mag staan om iets te bekijken, heel raar.. nee oke, thuis dus gecheckt en ja hoor dat was LA ink.. die avond met Alex lekker thais gegeten.
******* hier begint het hoor. get ready! vanochtend lekker de dag begonnen met een skypje naar pap en mam. ik had geen idee wat ik vandaag wilde doen, dus besloot de metro te pakken naar Hollywood en te kijken of ik LA ink kon vinden. kom ik langs Grauman's Chinese Theater, zijn ze nog steeeeeds bezig met red carpet gedoe. kon ik die verrekte afdrukken weer niet zien. nouja, maar naar LA ink gelopen. ik wilde in Nederland al graag een tattoo, maar dacht, dat is niet slim zo net voor Amerika, denk er maar goed overna en doe maar als je terug komt. ik dacht bij LA ink zetten ze echt geen tattoo onder de 2000 euro ofzo. ik naar binnen, lekker foto's maken haha, en een beetje rondkijken. naast de shop zit een winkel met spullen van Kat von D die je kan kopen enzo, dus ik daar naar binnen, beetje rondlopen.. hoor ik dus iemand praten vanuit een deur waar je niet heen mocht. ik zo dicht mogelijk naar de barriere, hoor ik dus gewoon Kat von D! ik dacht, krijg nou een dikke. dus ik vroeg of ze er was en ja hoor, ze was in een meeting! ik beetje tijdrekken daar en rondwandelen, zie ik dat iemand een tattoo laat zetten zo groot als mn duim! ze doen dus wel voor minder geld tattoeeren! ik had trouwens vandaag wel mn ballen bij me en vroeg wat het zou kosten om een tattoo te zetten en liet een foto van mn tattoo zien die ik wil. na navragen kwam er een mooi bedrag uit en dat zag ik dus wel zitten. natuurlijk gelijk pap en mam gebeld! na goed advies weer terug gegaan naar de balie en gevraagd of ik wat boeken kon checken. na een tijdje kwam Mojo naar me toe en vroeg wat ik wilde blabla.. laat ik het kort houden. ik laat zondag een tattoo zetten door Mojo in LA ink! hij kon ook gelijk, maar ik had niks gegeten en wilde rustig aan doen dus zondag leek me goed! ik helemaal blij terug naar Hollywood Boulevard aan het wandelen natuurlijk. kom ik daar.. trouwens hier begint weer een awesome verhaal dus val niet in slaap! kom ik daar.. zie ik dat die red carpet voor vanavond is, want ze gaan de eerste show van The Voice opnemen. ik had die dag al gratis tickets gekregen, want ze willen die zaal helemaal vol hebben, maar dacht nee kan niet, want ik zou vanavond met Alex naar Griffith gaan. daar kan je heel mooi LA zien en Hollywood Sign. ik dus tegen dat hek aan staan.. beetje aan het kijken.. en vroeg aan een man naast me wat er ging gebeuren. toen hoorde ik dat de judges van The Voice ook echt komen. Usher, Adam, Shakira en Blake! maar dat hek stond kei ver van de red carpet, dus ik zat al te kijken of ik niet iemand van de press kon vinden en met diegene naar binnen kon gaan. naar binnen niet, maar naast de carpet. de press kon namelijk heel makkelijk daar komen. zag ik dus een getinte jongen staan met een kaart om zn nek. press dus. ik wilde me kans grijpen, maar oeeeh net te laat. hij ging al naar binnen. ik stond daar trouwens een uur, want ik had besloten er echt voor te gaan. opeens staat die getinte jongen achter me. ik vroeg dus hee, ben je geen press. hij zei wel, maar ik ben 3 uur geleden gebeld en sta dus niet op de gastenlijst. nou maar met hem staan wachten tot 6 uur en wat gepraat, aardige gast. komen een paar van die bodyguards ons aan de kant zetten, want waar wij stonden werd omgetoverd tot een ingang voor publiek! daar ging mn goeie plekkie. ik wilde gewoon echt een blink van Usher zien en zei tegen de getinte jongen die ik even Pi noem, hij lijkt op dat joch van Life of Pi, laten we wachten tot ze er zijn en dan zien we wel. nouja hij wilde eigenlijk liever gaan, dus toen zei ik: kom, laten we proberen nog een keer als press naar de red carpet te gaan en dan zeg je dat ik je assistent ben. nouja oke, maar proberen dan. eerste bodyguard wilde zijn pasje zien en vroeg naar de mijne. ik had er geen maar Pi zei dat ik zn assistent was. we mochten zo doorlopen. opeens stonden we midden tussen de press gewoon direct langs de red carpet! ik kon mn big smile bijna niet verbergen gewoon. echt niet normaal gewoon. ik deed alsof dit mn vak was en maakte wat foto's met mn camera. toen zei de press van, kan een van jullie even daar gaan staan zodat we proef foto's kunnen nemen. hahah, ik stond er al voordat ze het zeiden. sta ik gewoon op de red carpet met 20 fotografen die foto's van mijn nemen. hahah al die flitsen echt niet normaal. voelde me echt beroemd. te cool. ik nog meer opgefokt terug naar mn plekkie en ja hoor, na te lang wachten, lees 4 uur ofzo, kwamen de sterren. eerst een paar mensen die ik niet kende, maar toen als eerst Blake met zn vrouw. wat een gekte. aan de overkant van de straat stond iedereen te gillen en ik hoorde alleen maar geklik van alle camera's. na een tijdje kwam ook Usher en vlak erna Christina Aquilera. en bedenk even dat ik zo dichtbij stond, dat ik ze bijna kon ruiken. ik helemaal trillen natuurlijk. amateur. toen hoorde ik dat Adam (van Maroon5) en Shakira helemaal niet kwamen. daarom Christina dus. wel hoorde ik dat later nog de judges van the voice Australie zouden komen. Seal, Delta en Joel. kende daarvan alleen Seal. en ja hoor, heb zo veel foto's genomen van hun allemaal. dat waren de laatste en de press was al aan het opruimen. achterin zag ik Seal enzo nog staan voor een interview en besloot er gewoon heen te gaan. aangezien de barriere was weggehaald kon ik zo de red carpet op. stond ik even naast Seal te chillen. wel vet. na 5 minuten vroeg iemand me waar ik bijhoorde en werd ik van de red carpet afgestuurd. het was ook voorbij en heb toen de metro gepakt naar huis. nu lig ik in bed met een kick van hier tot Tokyo. en dan niet little Tokyo een paar straten verderop. morgen maar weer eens kijken wat er te doen is op de carpet. LOVE LIFE. vergeet niet de foto's te bekijken! trouwens ik vind iedereens reacties echt super leuk en aardig, thanks =D

  • 21 Maart 2013 - 08:12

    Louise Van Amstel:

    Wow vet ouwe! Moest je je niet inhouden om te gaan gillen en Usher om zijn nek te vliegen? Super vet hee! XXX

  • 21 Maart 2013 - 09:13

    Marthe:

    Wow Maud! Facking vet! Ziekelijk jaloers. Zit ik hier in mn studielesje kapot te gaan van jaloezie ofzo haha.

    Enjoy <3

  • 21 Maart 2013 - 09:41

    Liza:

    Kei vet! Vooral om the nuts te hebben om jezelf gewoon voor te doen als the press, awesome!

  • 21 Maart 2013 - 10:38

    Hieu:

    Maud doe normaal joh! Oh mijn god

  • 21 Maart 2013 - 10:45

    Miranda:

    OMG Maudje......wat maak je toch mee....geweldig!!!!! Van wie heb jij die guts gekregen dan? Zeker niet van mij :-( Ik hoop dat je een rustige nacht heb en je niet dwars door je bed heen stuitert. Love u so much!!!!!!!!!!

  • 21 Maart 2013 - 11:23

    Moon:

    Wahaaaaaaaaaa Maud, hoe vet is dat! Je verdient die plaats gewoon op de rode loper! Hoe leuk! Ben onder de indruk van je verhalen! Zoentje girllllll!

  • 21 Maart 2013 - 13:21

    Saar:

    OH MY GOD MAAAUUD!! Fucking lefchick die je bent:D!! Te gaaf gewoon. Ik kijk uit naar je volgende avontuur. xoxo

  • 21 Maart 2013 - 16:20

    Nicole:

    Omg Maud wat gaaf en wat een leuk verslag ik zie een nieuwe carrière voor je weggelegd xx

  • 22 Maart 2013 - 17:41

    Denise:

    Haha Maud, star reporter ! Als je terugkomt bij RTL Boulevard beginnen ? ;) Gaaf hoor !!

  • 23 Maart 2013 - 08:30

    Maud Janssen:

    hahah jullie reacties zijn echt grappig! thanks, ik kijk er telkens naar uit wat jullie schrijven!

  • 23 Maart 2013 - 10:28

    Sandra:

    Oh girl, you're so cool. Ik kijk nu al uit naar het volgende reisverslag.
    Have a nice time xxxxxx

  • 27 Maart 2013 - 10:43

    Francis & Nico:

    Hadie Maud, wat ben je toch lekker bezig daar in Amerika.....!!!! Kom je nog wel terug ....?????
    Liefs en nog heel veel plezier zoenies van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maud

USA

Actief sinds 12 Feb. 2013
Verslag gelezen: 828
Totaal aantal bezoekers 50689

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 06 Mei 2014

Asiaaaa!

22 Februari 2013 - 14 Mei 2013

USA

Landen bezocht: