L to the A to the Ink - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Maud Janssen - WaarBenJij.nu L to the A to the Ink - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Maud Janssen - WaarBenJij.nu

L to the A to the Ink

Door: maud

Blijf op de hoogte en volg Maud

25 Maart 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

people people people, wat hou ik toch van deze stad. hoe kunnen mensen zeggen dat LA net Eindhoven is. want ik ben verliefd. ik pak elke dag met liefde mijn fietsje en ga weer op verkenningstocht. want zo leer je LA echt kennen trouwens. het is veeeel slimmer en handiger een auto te hebben, maar ik voel me een echte LA'er op de fiets hoor. de afgelopen dagen heb ik niet veel gedaan. ik kan mijn vorige blog trouwens nooit overtreffen. heb die dag erna lekker uitgeslapen en in bed gelegen om nog eens na te denken over wat ik had meegemaakt. en heerlijk de reacties gelezen van jullie, zo leuk. heb die middag de fiets gepakt naar 5th street en daar de bus naar Beverly Center gepakt. en het openbaar vervoer in LA sucks, dus duurde het een uur! iedereen heeft een auto hier en het openbaar vervoer is echt voor arme mensen. een singeltje naar waar dan ook is maar 1.50 dollar. en de bus zat ook vol met vieze, rare mensen. maarja hee, dat hoort erbij he. beverly center was niet veel, want het was veel Prada, Chanel en andere dure shit. voelde me dus echt een sloeber weer. misschien ben ik dat ook wel gewoon trouwens. nouja, toen weer terug naar huis en dat was het. de volgende dag had ik afgesproken met Pi, de fotograaf, at Hollywood Walk of Fame. ik kon ein-de-lijk de hand- en voetafdrukken zien at Grauman's Chinese Theater btw. echt super cool. nouja, niet zo super cool eigenlijk, want ik kende er echt maar 5 ofzo. Michael Jackson (die hij niet eens zelf gedaan heeft, maar zijn kinderen), Harry Potter, Twilight, Marilyn Monroe en nog een paar. en het was zo heet, dat als je je handen in die afdrukken deed, je je handen verbrandt aan de hete steen. en het is ook een hele rare houding die je aanneemt als je je handen en je voeten in de afdrukken plaatst. je ziet dus allemaal konten naar achter steken, wel grappig. toen met Pi naar Hollywood Cemetery (begraafplaats) gelopen. we dachten dus omg daar liggen Michael Jackson en Marilyn Monroe enzo begraven, nou mooi niet. er lag niemand die we kenden! dus hebben we maar even uitgerust tussen een paar graven en zijn we daarna gegaan. (ik vind Michael Jackson cool, daarom wil ik alles van hem zien.) toen wilden we de bus terug pakken, bleek Pi geen geld te hebben. maar echt geen geld. niet eens die 1.50 voor de bus. hij blijkt dus echt een arme sloeber te zijn! hebben dus die middag niet veel kunnen doen, aangezien niet veel gratis is in LA. toen dus beide vroeg naar huis gegaan. de volgende dag ben ik lekker in Downtown gebleven en naar Angels Park gegaan. echt super mooi park (van de foto op facebook). daarna at Grand Central Market naar binnen gegaan. dat is dus een grote, chinese voedselkeet. en als dit mijn eerste dag was in Amerika, was ik allang weggerend, maar na Chinatown in New York weet ik dat het eten te lekker is. het ligt wel gewoon open en bloot enzo, maar damn het is zo lekker. jammer dat ik net een bagel ophad van de Starbucks. Alex zei ook dat alles daar echt super fresh is. er is een grote vis area en het beste is, is dat je de vis gewoon niet ruikt. zo vers. daarna naar LA Live gefietst, waar Staples Center is. er was een wedstrijd bezig van LA Kings, dus daar even rondgehangen in de drukte. ik had trouwens mijn fiets aan een hek vastgezet met een slot, want ik kon geen fietsenrek vinden. sta ik daar aan de overkant van de straat, zie ik dat 2 politiemannen het hek optillen met mijn fiets eraan! hahah nou ik vloog er bijna naartoe hoor. had slippers aan dus brak onderweg nog bijna mn nek. jesus. gelukkig was de weg afgesloten voor auto's, anders was ik nog plat gereden ook. gelukkig vonden de agenten het niet erg en kreeg ik mn fietsje gewoon weer terug. lekkere toeristenactie weer. ben toen ook maar gelijk weer gegaan, want durfte mn fiets niet meer achter te laten. die avond ben ik naar Galen Center gegaan, want daar waren de Kids Choice Awards. was ik verdomme te laat! die show duurt gewoon maar een uur over anderhalf. heb nog wel wat mensen gespot, maarja allemaal van die disney sterren als Cody Simpson ofzo en Ashley Tisdale (geen idee hoe je het schrijft). ik kreeg alleen een kick toen ik Sophia Grace en Rosie zag. de 2 kindjes die beroemd zijn door Ellen Degeneres. wat een schatjes hoor. daarna naar huis gefietst en gelijk vertrokken naar Griffith Observatory waar je super mooi uitzicht hebt over LA. na de foto's wat gegeten at In-n-out Burger (zoiets) en toen gaan slapen. oh wat verschrikkelijk saai hoe ik schrijf trouwens. maaaar vandaag tatataaaa, de grote dag van de tattoeage! heb de hele dag nagels gebeten in bed tot een uur of 4. toen ben ik naar Hollywood Blv gegaan om te kijken of er iets te beleven was , nee dus, en toen naar LA ink. ik was heerlijk vroeg dus (lees: 5.15). ik had een afspraak om 6 uur, maar vond het wel chill eerder te zijn. terwijl ik naar de wc liep, kreeg ik een hartattack, want ik keek zo een kamer in waar Kat von D zat. ook hallo. maar Kat is zoooo druk, dus ze komt niet zo vaak naar buiten (de shop in) helaas. toen was ik om 7 uur aan de beurt hoor. Mojo had een super vette tekening gemaakt en ik wilde het zeker weten doen. dus heb ik het gedaan, haha. toen Mojo trouwens de tattoo aan het zetten was, hield ik mn ogen telkens op Kat von D's deur. ik probeerde net als Matilda de deur te openen met mn ogen, maar helaas niet gelukt. nouja in 3 uur lig je dus een beetje rond te kijken. loopt Kat von D opeens naar de tekentafel. en serieus, beroemde mensen hebben ook echt wat hoor. ze stond heel stilletjes te tekenen en ik brandde mn ogen in haar. komt ze opeens naar ons toe gelopen en vraagt, hee Mojo wat ben je aan het maken. nou ze vond mn tattoo echt super vet, helemaal mooi, dus ze was heel enthousiast. super cool. ik kon geen woord uitbrengen. mn ballen zaten op dat moment meer te focussen op de tattoeage. daarna vertrok ze weer naar dr tekentafel. ze keek niet eens daar andere mensen! wat voelde ik me weer heilig op dat moment zeg. nouja after all, ik ben dus super blij met mn tattoeage en ben benieuwd hoe 't eruit ziet als ik 'm morgen was enzo. hij is nu donkerder namelijk dan dat hij straks zal zijn. en ik zal vast de nummer 1 vraag ''deed het pijn?'' beantwoorden: ja, het deed echt tering veel pijn. de eerste lijnen deden helemaal geen pijn en ik dacht, oooh hij is bijna klaar. totdat er opeens een andere naald kwam. oh mijn god, billen knijpen en kaken op elkaar op sommige plekken hoor. en ik maar denken, oh is maar voor even maud, waarschijnlijk alleen wat schaduwen. haha, nou nee hoor. lekker anderhalf uur lang. heb er trouwens 3 uur gelegen. en telkens dat wrijven ook. jesus. maar het is wel een pijn die ik makkelijk nog tientallen keren kan hebben, want het levert iets moois op. geen godverdomme tranen in mn ogen pijn omdat ik mn kleine teen tegen de tafel stoot. dus na een foto met Mojo naar huis gegaan op mn vertrouwde fietsje en nu in bed! lekker in bed met een arm die nog aan het nabranden is. ik zal de foto's over een paar minuten uploaden trouwens. of misschien ga ik slapen en doe ik het morgen. ben kapot van de inspanning! check jullie laoooooh =)

  • 25 Maart 2013 - 11:56

    Miranda:

    Hey liefje......altijd leuk om je blog te lezen, wat er dan ook in staat ;-) Enne......je tattoo is erg mooi! Zet je die foto met Mojo er nog ff op? Love u very much! xxxxxxxx

  • 25 Maart 2013 - 12:26

    Rob Gesthuizen:

    Maudjuuu,

    Supergaaf wat je allemaal meemaakt daaro dit pakken ze je nooit meer af, geniet ervan en maak nog veel spannende avonturen.

  • 25 Maart 2013 - 17:56

    Sandra:

    HAHA..... echt grappig, Maud die over de straat rend om haar fiets te redden, zie het al helemaal voor me, maar ik ben blij voor je dat je het naar je zin hebt. Ben benieuwd naar je tattoo. xxxxxxx

  • 25 Maart 2013 - 20:24

    Moon:

    Maud....ik wil achterop....mag dat?? Heerlijk weer je stories! Dank je wel daarvoor! Moos vraagt de hele tijd naar je....je krijgt een dikke zoen van hem! Geluk maud, en heel veel liefs voor je!

  • 26 Maart 2013 - 06:58

    Sandra:

    Wouw je tattoo is echt super gaaf!!!!

  • 28 Maart 2013 - 16:52

    Gera:

    Hey die Maudjanssen....je bent echt een meid met ballen hoor...wat jij allemaal doet daar alleen(bedoel zonder pap en mam)niet te geloven en een tattoo, wist niet dat je er een wilde, dacht dat het echt meer iets voor je zus was....Ik ben inmiddels een albino(die jij zo leuk vindt).....Meisje fijn reis verder en lees het wel weer...Heel veel liefs van ons en goed op jezelf passen Bram en Grra

  • 29 Maart 2013 - 18:34

    Ad Trudy:

    Hoi Maud
    Steeds even kijken naar de mail.
    Jou geweldige verhalen super en die tattoo gaaf man!!!! geniet nog lekker,wij wachten weer op de nieuwe story.
    Dikke knuffel Ad Trudy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maud

USA

Actief sinds 12 Feb. 2013
Verslag gelezen: 1304
Totaal aantal bezoekers 50698

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 06 Mei 2014

Asiaaaa!

22 Februari 2013 - 14 Mei 2013

USA

Landen bezocht: