Universal Studios Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Maud Janssen - WaarBenJij.nu Universal Studios Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Maud Janssen - WaarBenJij.nu

Universal Studios Los Angeles

Door: maud

Blijf op de hoogte en volg Maud

30 Maart 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

heee hallo lezers! is de week alweer bijna om gewoon. gaat snel hier in Los Angeles hoor. ja, daar ben ik nog steeds! maandag nog 3 weekjes en dan vlieg ik alweer naar Orlando en kan ik ein-de-lijk alles met pap, mam, rach en hieu delen. al hoewel dat via deze blog ook wel goed gaat. maarja, eerst nog veel dingen in Los Angeles doen, zoals naar het strand en wat late night shows live kijken, dan nog Hawaii waar ik heeeel veel zin in heb en als laatste het mooie San Francisco! nouja zondag had ik geloof ik mn laatste blog geschreven net na het zetten van mn tattoeage. waar het trouwens goed mee gaat. lekker aan het jeuken en vervellen nu. verder heb ik maandag niet erg veel gedaan. ben naar little tokyo gegaan om handcreme te kopen, maar dat ging moeilijker dan verwacht! echt alles is in het Japans, dus kon er niet echt uithalen of er nou parfum in zat of niet. moest namelijk handcreme kopen voor op mn tattoeage. na verschillende winkels toch maar gewoon bij de apotheek vaseline gehaald. ook boodschappen doen verliep niet soepel. ze hadden niet eens nutella. verder die dag filmpjes gekeken, en niet veel gedaan. dinsdagochtend gelijk gaan skypen met paps en mams, want het was mams birthdaaaaay! vond het wel jammer dat ik er niet was terwijl ze 50 werd, maar gelukkig is skype ook altijd fijn. die middag had ik besloten de echte grote boodschappen te doen at Ralph's. alleen is Ralph's nogal ver van hier dus te terugweg was echt een hell. de pizza paste achterin mn rugzak, maar al het andere moest ik dus aan mn stuur hangen. en dan moet je even voor je zien, geen omafiets, maar zo'n mountainbike waar je helemaal voorover hangt en de remmen verticaal zitten ipv horizontaal. de tasjes hielden het bijna niet meer, aangezien ze telkens langs mn band schuurde en ik trouwens ook niet. nouja na een lange terugrit was ik ook helemaal bekaf en heb ik dus ook helemaal niks meer gedaan haha. de volgende dag had ik afgesproken rond 2 uur te skypen met de familie, want dan zouden we mam haar kado geven nadat ze allemaal lekker gegeten hadden at Don Pablo. ik die ochtend dus even snel wat versiering gehaald en mn kamer leuk gemaakt voor het skypen. nou dat riep dus meer emotie op dan verwacht.. na gezellig met zn alle het nog een keer een beetje gevierd te hebben, heb ik weer niet veel gedaan die dag. dat waren echt even mn luie dagen. moet kunnen toch. donderdag ben ik in tegendeel lekker naar Hollywood gegaan. altijd leuk daar. aangezien je daar een actie had, dat als je naar universal studios gaat je gratis naar madame tussauds kan, deed ik dat maar. ik dacht, dat is vast geen flikker aan alleen, want wie maakt dan de foto's? en inderdaad, het was ook geen flikker aan. toooooooot, ik na een paar poppen en meisje zag staan met net zo'n moeilijk gezicht als mij van, hoe ga ik een foto maken van mezelf en de pop..? ik vroeg dus of ze alleen was, en dat was ze. dus de rest van de dag met haar opgetrokken! echt een super aardig meisje uit puorto rico (als je dat zo schrijft). en we hadden elkaar helemaal gevonden hoor. na 3 uur madame tussauds (we hebben nu echt foto's met elke pop), kwam haar vriendin ons vergezellen. aangezien ik wist dat die avond de premiere was van GI Joe (een film met Dwayne Johnson, Bruce Willis en Channing Tatum) besloten we dat uit te gaan checken. de vriendin van dat meisje was namelijk helemaal weg van Channing Tatum, zoals ongeveer iedereen daar. hoe kan dat ook niet trouwens. we hadden een best goede plek veroverd en konden Dwayne Johnson en Bruce Willis goed zien. helaas kwamen ze niet naar ons, maar gingen ze naar de overkant van de straat handtekeningen uitdelen enzo. wel kregen we een zwaai. ook leuk. daarna kwam een of andere Joe Mazello (opgezocht op google) wel naar ons, omdat een gast helemaal leip naar hem stond te roepen. nou ik dacht we gaan ervoor, hij speelt vast ook in de film, dus heb ik een goeie highfive van 'm gekregen haha. ik had namelijk helemaal geen zin om me tussen de mensen te wurmen en om een foto te vragen, dus dan maar een highfive. vond hij ook leuk. nouja na lang wachten bleek Channing dus helemaal niet te komen. iedereen dus teleurgesteld. toen maar nummers uitgewisseld met die 2 meisjes en naar huis gegaan. de volgende dag nameeeeelijk: universal studios! jippie, vrijdag lekker 7 uur in de ochtend opgestaan en met Alex naar Universal Studios gereden. eerst ontbeten at subway at the citywalk en daarna het park in. echt super leuk park trouwens. alles heeft zo'n beetje te maken met films. eerst zijn we house of horrors ingegaan waar je dus moet lopen. oh dat kan ik dus echt niet he. ik zat bijna bij Alex op zn nek hoor. en het erge was nog, dat er echte mensen in kostuums zaten. nou heb de longen uit mn lijf gegild en serieus een spier verrekt in mn buik van het gillen. doet best pijn hoor. Alex is doof aan een kant. ik zag natuurlijk ook geen flikker met mn slechte ogen in het donker en op een plek hadden ze alleen maar spiegels! ik schrok me dus telkens rot van mezelf. ik was na een attractie dus gelijk al mn energy kwijt. toen maar naar studio tour gelopen. dat is de beroemde tour waar je in een treintje zit en door de echte studios gaat. dus een kijkje achter de schermen. ze hebben daar echt miljoenen films opgenomen en trouwens ook series! zo zagen we de set van Jaws (de haaienfilm), Psycho (horrorfilm), het vakantiehuis van Desperate Housewives, King Kong in 3D (wat echt de mooiste film ervaring uit mn leven was), de set van The Mummy, de set van Jurassic Park en nog veeeeeeel meer. ohja en ze waren live een reclame aan het opnemen van iets en een een of andere film. echt een super vette tour dus! daarna nog verschillende attracties gezien natuurlijk. waaronder een 3D Ride van de Transformers. dat is DE attractie van Universal Studios nu. we stonden dan ook 3 uur en 10 minuten in de rij. nee, er zit geen typfout in die 3. echt belachelijk gewoon. en de rit was 5 minuten ofzo. het is dus en 3D en je zit in een karretje. nou het enige wat ik dacht is, Maud aub niet misselijk worden. niet misselijk worden. doe ik dus nooit meer in mn leven. maarja daarna was anderhalf uur wachten voor Jurassic Park the Ride natuurlijk niks. die was echt super vet. ik zat voorin en aan de zijkant en was kletsnat. maar serieus, van top tot teen. wel lekker verfrissend. we waren helemaal kapot, dus zijn we naar huis gegaan. we waren half 7 thuis en om half 9 lag ik te tukken. helemaal kapot. ennn nu is het 12 uur 's middags zaterdag 30 maart en ga ik zo lekker erop uit naar Melrose denk ik. maandag en donderdag heb ik shows dus ik zal daarna wel weer een blogje doen! en de foto's komen hoor. tot sneeeel!

  • 30 Maart 2013 - 20:58

    Miranda:

    Hahahaha..........Maudje!!!!!!! Vet lachen daar in het House of Horrors......ik hoor die gil van je hier. Arme acteurs.......hartstikke doof nu natuurlijk! Leuke blog weer schatteke ♡♥♡♥♡♥♡♥

  • 31 Maart 2013 - 10:47

    Sandra:

    Hey Maud, wat heb je weer een geweldig reisverslag geschreven, en zo te lezen voel je jezelf al helemaal thuis daar in LA, leuk hoor. Geniet ervan en veel plezier.xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maud

USA

Actief sinds 12 Feb. 2013
Verslag gelezen: 598
Totaal aantal bezoekers 50689

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 06 Mei 2014

Asiaaaa!

22 Februari 2013 - 14 Mei 2013

USA

Landen bezocht: